Продавець Магазин спортивного харчування Sportshef розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
982 відгуків
Клиенты выбирают магазин cпортивного питания SportshefО нас
+380 (67) 440-53-55
+380 (67) 402-27-17
вул. Миропільська, 2а. Ринок Лісовий (Юність), Київ, Україна
Кошик
Магазин спортивного харчування Sportshef

Умови повернення товару

Умови повернення товару.

Відповідно до закону України «про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути або обміняти товар, придбаний у магазині, за умови виконання всіх норм передбачених законом.

Повернення товару належної якості.

У відповідності зі ст. 9 Закону споживач має право повернути непродовольчий товар належної якості, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на повернення товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Таким чином, повернути непродовольчий товар належної можна якщо:

  • з моменту покупки пройшло не більше 14 днів;
  • товар не використовувався;
  • збережено товарний вигляд товару, його споживчі властивості, пломби, ярлики тощо;
  • зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом з товаром;
  • товар не входить у перелік товарів, що не підлягають обміну.

Повернути товар належної якості та повернути кошти можна, якщо дотримані всі перераховані вище умови.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Повернення грошових коштів здійснюється на банківський рахунок протягом 3х робочих днів, після того як ми отримали товар.

Адреса для повернення товару:
1) Невикористаний товар з ярликами, етикетками і наклейками (якщо вони були складовими посилки) упакуйте разом з копією рахунок-фактури або накладної Нової пошти.
2) Добре упакуйте товар щоб уникнути його пошкодження.
3) Упакований товар ви можете надіслати зручним для вас способом:

Через Нову Пошту. Посилку з товарами для повернення відправити реалізатору магазину спортивного харчування "Sportshef".

Зверніть увагу, що послуги з повернення товару оплачує клієнт у відповідності з тарифами поштових компаній. У разі несплати посилка повернеться до відправника (клієнта).

Будь ласка, не надсилайте посилку післяплатою. У цьому випадку ми не зможемо її отримати і вона повернеться назад до Вас.

Способи і терміни повернення грошей:

  • Ми повернемо гроші на банківський рахунок, для вовзрата грошей нам потрібні наступні дані:
  • Рахунок отримувача в форматі згідно стандарту IBAN, код отримувача (ІПН) і найменування одержувача.

Терміни повернення грошей:
Повернення грошових коштів здійснюється на банківський рахунок протягом 3х робочих днів, після того як ми отримали товар.

Відповідальність продавця:

  • Продавець несе відповідальність за те, що проданий товар володіє тими якостями і властивостями, які були вказані виробником, знаходяться в зазначеній кількості і відповідає зазначеної мети. Продавець несе відповідальність за недоліки товару, які виникли протягом гарантійного строку.

Продавець не несе відповідальності за недоліки товару, у разі якщо:

  • Товар був пошкоджений покупцем;
  • покупатель знал о недостатках при получении товара, и поэтому ему была предоставлена скидка на товар;
  • рекламация противоречит характеру или составу товара, в частности истечению срока годности товара, в связи с чем была предоставлена скидка с цены товара;
  • недостатки возникшие в течение гарантийного периода из-за износа товара, его неправильного или чрезмерного использования, или недостатки возникшие после истечения срока годности товара;
  • недостатки вызваны вмешательством покупателя или иного лица в товар или его состав.

После обработки заявления покупатель, получит оповещение об оформлении заявления, и способе решения данной рекламации. Если покупатель заявляет о дефекте, продавец должным образом проверит претензию и примет решение о дальнейшем решении максимум в течении 3 дней. Продавец обязан урегулировать претензию в течение максимум 30 дней с даты подачи заявления.

Права потребителя:
В случае недостатков товара, которые потребитель обнаружил в течение гарантийного периода, он имеет право на бесплатное устранение дефектов. В случае недостатков, которые невозможно устранить и которые мешают правильному использованию товара, потребитель имеет право обменять товар или отказаться от покупки и запросить возврат стоимости покупки. Если дефект можно устранить, но в случае обратного возникновения недостатков после ремонта потребитель не может надлежащим образом использовать товар, он имеет право обменять товар или получить возврат средств. В случае неустранимых дефектов, которые не мешают правильному использованию товара, потребитель имеет право на скидку с цены товара.

Защита персональных данных:
В соответствии с законом о защите персональных данных. Пользователь соглашается с тем, что администрация сайта вправе передавать персональные данные третьим лицам, в частности, курьерским службам, организациями почтовой связи, операторам электросвязи, исключительно в целях выполнения заказа Пользователя, оформленного на Сайте интернет-магазина «Sportshef», включая доставку Товара. В то же время, администрация сайта обязуется по запросу потребителя удалить личные данные из своей базы данных, без объяснения причин в любое время.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner